| Udostępnij

Licytacja reklamy na Gadu-Gadu

Ad.net reprezentujący SMS Express, właściciela komunikatora Gadu-Gadu, wystawia na aukcję emisję reklam 14 lutego. Na licytację (trwającą od 26 do 30 stycznia) zostały wystawione dwie formy reklamowe – baner 400×50 pikseli (w oknie dialogowym) i komunikat 400×265 pikseli (osobne okno, emitowane raz do każdego aktywnego użytkownika).

Codziennie za pośrednictwem komunikatora rozmawia prawie 900 tys. użytkowników, generując około 6.5 mln odsłon banera (wg systemu Gemius).

“Powierzchnia reklamowa na GaduGadu jest rezerwowana z dość dużym wyprzedzeniem ze względu na duże zainteresowanie reklamodawców. Niektóre terminy są niewątpliwie bardziej atrakcyjne, nośne marketingowo niż inne. Aukcja to pewnego rodzaju eksperyment – jak reklamę w takim dniu wycenią sami klienci. Licytację rozpoczynamy od 1 PLN (standardowo w chwili obecnej reklama w dzień weekendowy kosztuje cennikowo 15 tys. PLN – baner i 12 tys. PLN – komunikat).” – mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net.

“Aukcja powierzchni w dniu zwiększonego zainteresowania emisją ze strony reklamodawców to dobre rozwiązanie. Umożliwia naszym klientom wykorzystanie atrakcyjnych terminów bez walki o pierwsze miejsce w kolejce rezerwacji. Aukcja wprowadza uczciwe warunki konkurencji pomiędzy reklamodawcami.” – zapewnia Agnieszka Tomczyk, Interactive Executive, HMS Carat.

“Pomysł licytacji przestrzeni reklamowej w komunikatorze Gadu-Gadu (baner, komunikat) to ciekawa propozycja rozwiązania problemu rezerwacji i sprzedaży reklam w “specjalne dni” często bardzo atrakcyjne z punktu widzenia reklamodawców np. Walentynki. Jednak o powodzeniu takiego rozwiązania moim zdaniem zdecyduje poziom determinacji klientów i wielkość budżetów, którymi dysponują. Ów poziom determinacji będzie zależał głównie od konceptu komunikacji. Jeśli jego kluczowym elementem jest motyw wspomnianych Walentynek to możliwe, że klient będzie skłonny zapłacić nawet znaczną kwotę, aby przygotowywana kampania została zrealizowana w 100% zgodnie z założeniami. Pamiętajmy jednak, iż istnieje graniczny poziom kosztów możliwy do zaakceptowania przez klientów (popyt nie jest aż tak sztywny, a GG nie jest jedynym nośnikiem reklamowym dostępnym w internecie w tym dniu), poznamy go, jeśli pomysł licytacji zostanie wprowadzony w życie.” – twierdzi Marcin Skowroński, Interactive Media Manager, Beyond Interactive (Mediacom).

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...

Opinie, komentarze i dyskusja pączkująca » Zarabiajmy.pl--korzystał ktoś?

» Swoją drogą, sprostowanie było, a opinii nie. Tak więc - bardzo profesjonalny facet, dobrze doradza moim zdaniem, zadowolenie 100%....