| Udostępnij

Olimpiada w Internecie

W sieci pojawił się serwis internetowy przygotowany specjalnie w związku ze zbliżającą się olimpiadą. Patronem olimpijskich stron jest sponsor polskiej reprezentacji – PKO Bank Polski. Serwis, będący formą sponsoringu online, został uruchomiony we współpracy z Wirtualną Polską, a jego współautorem jest agencja HYPERmedia.

“To zupełnie nowa kategoria sponsoringu online – mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia – Witryna od początku była projektowana pod kątem produktów finansowych banku oraz maksymalnego wyeksponowania obecności sponsora. Jest to pierwszy tego typu projekt internetowy, w którym na taką skalę zintegrowano markę sponsora oraz treści komercyjne. Jednocześnie serwis będzie jednym z głównych ośrodków olimpijskich w polskiej sieci. Na internautów już dziś czekają setki najświeższych informacji dotyczących przygotowań olimpijskich, a wkrótce uruchomione zostaną konkursy i gry interaktywne.”

Serwis olimpijski jest ważnym projektem w strategii marketingowej PKO BP. “Mamy nadzieję, że adres www.sport.pkobp.pl stanie się źródłem rozrywki i informacji dla wszystkich miłośników sportu i że uda się choć w pewnym stopniu przenieść pozytywne emocje z nim związane w świat wirtualny. – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego – Serwis olimpijski zapewni dostęp do najbardziej aktualnych informacji, dla każdego z nas, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.”

Dla fanów sportu przygotowano serwis informacyjny wraz z aktualnymi wynikami, medalami, nominacjami olimpijskimi oraz sylwetkami sportowców. Odwiedzający olimpijskie strony WWW mogą ściągnąć na swój komputer tapety i wygaszacze ekranu lub zasubskrybować newsletter z informacjami sportowymi. Zegar odlicza czas pozostały do rozpoczęcia olimpiady.

Na stronie prezentowane są wybrane produkty PKO BP. Przedstawiane są również konkursy banku. Pierwszy z nich, zachęca do stworzenia autorskiej wersji plakatu olimpijskiego.

W kampanii promującej nowy serwis wykorzystano technologię DHTML. Koncepcja kreacyjna przedstawia zarysy sportowców, którzy poruszając się ingerują w layout strony, gdzie umieszczona jest reklama. Pozostałe formy kampanii promocyjnej, m.in. interstitial, brandmark, wyświetlane są głównie na portalu Wirtualnej Polski, komunikatorze Gadu Gadu oraz w sieci reklamowej Adnet. Kampania została przygotowana przez agencję HYPERmedia.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...