| Udostępnij

Restauracje, piwo i marketing wirusowy

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią restauracji Sphinx, opracowała i rozpoczęła we współpracy z MobiJOY! nową akcję promocyjną. Kampania pod hasłem „Imprezka w Sphinx’ie” ma na celu przedstawienie lokali Sphinx jako miejsca sprzyjającego luźnym spotkaniom młodych ludzi. Akcja, skierowana do osób w wieku 18 – 25 lat, wykorzystuje komunikację SMSową.

W historii Sphinx’a to pierwsza akcja wykorzystująca SMS do komunikowania się z klientami. Wszyscy biorący udziałem w promocji, którzy spełnią jej warunki, otrzymują od organizatora nagrodę gwarantowaną – gratisowy dzban piwa. Rozwiązanie kreatywne służące komunikacji z klientem zostało opracowane w Sfinks Polska, a szczegółowy scenariusz oraz rozwiązania techniczne przygotowała, agencja marketingu mobilnego MobiJOY!.

„Kampania promująca restauracje Sphinx jest kolejnym przykładem wszechstronności wykorzystania SMSu jako narzędzia w akcjach wspierających sprzedaż. Tym razem jednak wprowadziliśmy nowatorski element. Zwykła komunikacja dwustronna pomiędzy organizatorem a uczestnikiem została poszerzona o jeszcze jedno ogniwo. Są nimi znajomi i przyjaciele osoby inicjującej kontakt. W ten sposób zwiększa się liczba biorących udział w promocji i osób nagradzanych, pomimo, iż niekoniecznie musiały one mieć styczność z informacją o promocji w restauracji Sphinx.” – mówi Jarosław Przybyła z MobiJOY!.

Osoba, która dowiaduje się o akcji promocyjnej powinna wysłać SMS (pod numer 7101, koszt 1,22 z VAT) o treści MIASTO.DZIEN , np. LODZ.WTOREK , czyli miasto, w którym chciałaby skorzystać z poczęstunku restauracji Sphinx oraz dzień, w którym zamierza odwiedzić restaurację wraz ze znajomymi. W SMSie zwrotnym osoba ta otrzyma unikatowy kod i dalsze instrukcje. Aby nabyć prawo do nagrody konieczne jest przekazanie wspomnianego unikatowego kodu przynajmniej dwóm swoim znajomym, którzy winni go przesłać ze swoich telefonów komórkowych poprzedzając słowem KOD, np. KOD.DT6V3S. W momencie, gdy organizator kampanii odnotuje fakt, że przynajmniej dwie osoby przysłały poprawny kod, wszyscy uczestnicy otrzymają SMSa z gratulacjami, który będzie równoważny z zaproszeniem ich do wskazanej w SMSie restauracji. Po okazaniu telefonów komórkowych z SMSami kelnerowi, uczestnicy otrzymują dzban piwa Carlsberg, ufundowany przez Carlsberg Okocim.

Kampania, która rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca miesiąca, objęła zasięgiem wybrane restauracje w Łodzi oraz Poznaniu. Niewykluczone, że akcja zostanie rozszerzona na inne miasta oraz przedłużona na dłuższy okres. W akcji wykorzystano ogłoszenia prasowe, plakaty, spoty reklamowe w radio oraz stojaczki na stoliki.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...