| Udostępnij

Portal korporacyjny w Sprincie

W związku z rozwojem w firmie Sprint zrodziła się potrzeba usprawnienia koordynacji działań podejmowanych przez poszczególne oddziały: centralę w Olsztynie, oddział w Gdańsku, Szczecinie, Warszawie, Bydgoszczy. W tym celu postanowiono wykorzystać rozwiązanie SprintNetu – działu Internetu firmy Sprint: platformę e-company służącą do budowy portali korporacyjnych.

Pracownicy Sprintu łączą się z portalem intranetowym za pomocą standardowej przeglądarki internetowej, wpisując wewnętrzny adres WWW portalu i logując się do systemu. Po zalogowaniu dostają się na stronę główną platformy, na której mogą znaleźć m.in. opisy wszystkich bieżących wydarzeń z każdego z oddziałów, wszystkie aktualne dokumenty firmowe i informacje marketingowe, mogą też skontaktować się z innymi użytkownikami systemu lub napisać swoją opinię na forum dyskusyjnym.

Planowanie pracy w grupach ułatwia im terminarz, który pozwala na wyświetlanie zdarzeń w kalendarzach swoich i współpracowników. Użytkownicy mogą również korzystać ze standardowej wyszukiwarki przeszukującej zasoby serwisu oraz wielu innych narzędzi gromadzących i modyfikujących informacje.

Dodatkowymi modułami, które zostały przygotowane specjalnie dla potrzeb Sprintu w odpowiedzi na pomysły pracowników, są:

- moduł przetargowy – cieszący się największym zainteresowaniem – pozwala na gromadzenie w jednym miejscu informacji o przetargach, z możliwością zapoznania się z ich szczegółami i rezerwacji danego przetargu;

- moduł transportowy – pozwala na przechowywanie w jednym miejscu wszystkich bieżących informacji na temat kierowców i eksploatacji samochodów służbowych;

- moduł rezerwacji zasobów – umożliwia sprawne zarządzanie zasobami sprzętowymi i lokalowymi Sprint’u: zarezerwowanie sprzętu na określony dzień i godzinę, np. samochodów, rzutników, komputerów przenośnych czy sal konferencyjnych;

- książka adresowa – skupia w jednym miejscu informacje o wszystkich pracownikach firmy wraz z danymi kontaktowymi;

- dwa moduły serwisowe – rejestrują zgłoszenia serwisowe i zasoby magazynowe;

- handlowa baza klientów – kompletna baza wiedzy dla działów sprzedaży w firmie

Drugą częścią serwisu jest strona administracyjna. To stąd wyznaczeni pracownicy mogą edytować informacje, które zostają opublikowane na stronie prezentacyjnej platformy. Nad wszystkimi autorami i redaktorami pieczę sprawuje administrator systemu, który nadaje pracownikom odpowiednie uprawnienia.

Portal jest rozwiązaniem bezpiecznym, wymagającym autoryzacji i niedostępnym spoza placówek firmy dzięki wykorzystaniu technologii VPN.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Pomysły na biznes - szukam / oferuję » Wzory gotowych biznes planów pod dotacje

» Witam, Oferujemy wzory gotowych biznes planów przygotowanych z myślą o dotacjach z Urzędu Pracy (handel, usługi, produkcja - od sklepu internetowego po pizzerie). W chwili obecnej dysponujemy ponad 40 różnymi wnioskami / biznes planami - które zostały przez Nas przygotowane i uzyskały dofinansowanie. Pełna listę wzorów, oraz możliwość zakupu, znajdą Państwo tutaj (proszę skopiować i wkleić link): http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-pup-wzory.html...

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...