| Udostępnij

Portal korporacyjny w Sprincie

W związku z rozwojem w firmie Sprint zrodziła się potrzeba usprawnienia koordynacji działań podejmowanych przez poszczególne oddziały: centralę w Olsztynie, oddział w Gdańsku, Szczecinie, Warszawie, Bydgoszczy. W tym celu postanowiono wykorzystać rozwiązanie SprintNetu – działu Internetu firmy Sprint: platformę e-company służącą do budowy portali korporacyjnych.

Pracownicy Sprintu łączą się z portalem intranetowym za pomocą standardowej przeglądarki internetowej, wpisując wewnętrzny adres WWW portalu i logując się do systemu. Po zalogowaniu dostają się na stronę główną platformy, na której mogą znaleźć m.in. opisy wszystkich bieżących wydarzeń z każdego z oddziałów, wszystkie aktualne dokumenty firmowe i informacje marketingowe, mogą też skontaktować się z innymi użytkownikami systemu lub napisać swoją opinię na forum dyskusyjnym.

Planowanie pracy w grupach ułatwia im terminarz, który pozwala na wyświetlanie zdarzeń w kalendarzach swoich i współpracowników. Użytkownicy mogą również korzystać ze standardowej wyszukiwarki przeszukującej zasoby serwisu oraz wielu innych narzędzi gromadzących i modyfikujących informacje.

Dodatkowymi modułami, które zostały przygotowane specjalnie dla potrzeb Sprintu w odpowiedzi na pomysły pracowników, są:

- moduł przetargowy – cieszący się największym zainteresowaniem – pozwala na gromadzenie w jednym miejscu informacji o przetargach, z możliwością zapoznania się z ich szczegółami i rezerwacji danego przetargu;

- moduł transportowy – pozwala na przechowywanie w jednym miejscu wszystkich bieżących informacji na temat kierowców i eksploatacji samochodów służbowych;

- moduł rezerwacji zasobów – umożliwia sprawne zarządzanie zasobami sprzętowymi i lokalowymi Sprint’u: zarezerwowanie sprzętu na określony dzień i godzinę, np. samochodów, rzutników, komputerów przenośnych czy sal konferencyjnych;

- książka adresowa – skupia w jednym miejscu informacje o wszystkich pracownikach firmy wraz z danymi kontaktowymi;

- dwa moduły serwisowe – rejestrują zgłoszenia serwisowe i zasoby magazynowe;

- handlowa baza klientów – kompletna baza wiedzy dla działów sprzedaży w firmie

Drugą częścią serwisu jest strona administracyjna. To stąd wyznaczeni pracownicy mogą edytować informacje, które zostają opublikowane na stronie prezentacyjnej platformy. Nad wszystkimi autorami i redaktorami pieczę sprawuje administrator systemu, który nadaje pracownikom odpowiednie uprawnienia.

Portal jest rozwiązaniem bezpiecznym, wymagającym autoryzacji i niedostępnym spoza placówek firmy dzięki wykorzystaniu technologii VPN.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...

Opinie, komentarze i dyskusja pączkująca » Zarabiajmy.pl--korzystał ktoś?

» Swoją drogą, sprostowanie było, a opinii nie. Tak więc - bardzo profesjonalny facet, dobrze doradza moim zdaniem, zadowolenie 100%....