| Udostępnij

Nowa sieć na rynku

5 maja swą działalność rozpoczyna nowy podmiot na rynku reklamy internetowej – sieć reklamowa AdClick. Przedstawiciele firmy deklarują, że jej będzie niespotykana do tej pory w naszym kraju koncepcja sprzedaży reklamy online.

AdClick oddziela Internet ATL od Internetu BTL. Sieć dostrzega różne potrzeby reklamodawców wykorzystujących internet jako narzędzie marketingowe. Dla jednych jest to świetne medium zasięgowe, dla innych doskonałe medium selektywne, pozwalające dotrzeć do wąskich i specyficznych grup celowych, jeszcze inni uczynili z internetu efektywny kanał sprzedaży swoich produktów.

W odpowiedzi na różne potrzeby różnych reklamodawców AdClick wprowadził specjalnie przygotowane produkty reklamowe.

AdNiche to oferta precyzyjnego dotarcia z reklamą do wybranych, często niszowych, grup celowych. AdNiche ma gwarantować reklamodawcom dotarcie z przekazem do wyselekcjonowanego odbiorcy oraz ekspozycję przekazu reklamowego w miejscu związanym z nim tematycznie.

AdTarget to pakiety reklamowe, składające się z wybranych serwisów. Pakiety opierają się na profilu użytkowników witryny, a nie na jej tematyce. Na podstawie analizy potrzeb reklamodawców stworzonych zostało 6 pakietów, które charakteryzują się wysoką nadreprezentacją użytkowników z interesujących reklamodawców grup celowych.

Produkt o nazwie AdReach ma stanowić połączenie dużego zasięgu oferowanego przez portale z jakością serwisów tematycznych, wchodzących w skład pakietu. W skład produktu AdReach wchodzą jedne z największych polskich i zagranicznych serwisów oraz narzędzi internetowych. AdReach ma gwarantować blisko 15% zasięg wśród polskich internautów.

Pakiety AdAction i AdLead oferują rozwiązania z zakresu reklamy pay-for-performance.

AdAction to produkt reklamowy przeznaczony dla reklamodawców, których celem jest maksymalizowanie poziomu reakcji bezpośredniej użytkownika w wyniku kontaktu z reklamą. Reakcją bezpośrednią użytkownika określa się mierzalną czynność jaką wykonuje internauta – kliknięcie na reklamę lub działanie na witrynie klienta. AdAction może być wykorzystywane zarówno w celu zwiększania ruchu na stronie reklamodawcy, jak również w celu maksymalizacji zakupów lub innych akcji mających przełożenie na przychody reklamodawcy.

AdLead jest przeznaczony dla reklamodawców, których celem jest zbieranie danych o użytkownikach, wyrażających zainteresowanie produktem. AdLead pozwala na prezentację oferty poprzez wszelkiego rodzaju konkursy, gry, samplingi itp. Reklamodowca z góry może określić koszt, jaki jest w stanie ponieść za pozyskanie użytkownika zainteresowanego ofertą.

Obecnie z siecią AdClick współpracują następujące serwisy:

polskie:

benchmark.pl, digart.pl, dowcipy.pl, dzieckook.pl, eRandki.pl, Gery.pl, HRM.pl, Infoport.pl, Ipis.pl, iPlay.pl, Korkonet.pl, Koty.pl, Nethit.pl, Ocenmnie.pl, Onephoto.net, Party-Line.pl, Pldg.pl, Psy.pl, Puella.pl, Resmedica.pl, Sportcom.pl, Trojmiasto.pl, Tuning.pl, Unreal.pl, Warszawaonline.pl, Xsport.pl

zagraniczne:

Cydoor P2P Network, w skład którego wchodzą takie produkty, jak: Kazaa, iMesh, Morpheus, eDonkey, Flashget, Grokster, Net-Ants.

Dyrektorem sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i sprzedaż oferty reklamowej AdClick, jest Krzysztof Łada, który pełnił funkcję key account managera w sieci reklamowej Ad.net:

“Pojawienie się nowej sieci reklamowej AdClick może być dużym zaskoczeniem, jednak nasza oferta oraz unikatowa koncepcja sprzedaży powierzchni reklamowej online pozwala mi stwierdzić, iż już pod koniec tego roku staniemy się liczącym graczem na rynku. Tym bardziej, iż – do czego nawiązuje motyw na naszej stronie WWW – nie ograniczamy się tylko do rynku polskiego. Współpracujemy już z jednym partnerem zagranicznym (Cydoor Network), w chwili obecnej finalizujemy rozmowy z kolejnymi, nie tylko wydawcami, ale i reklamodawcami. Jesteśmy już w Unii, więc naturalną drogą rozwoju jest rozwój działalności na rynkach europejskich”.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...