| Udostępnij

Internetowe wsparcie dla marki Kubuś

Powstał serwis promujący soki dla dzieci marki Kubuś. Motywem przewodnim serwisu jest wizerunek „Kubusia Odkrywcy” pomagającego dzieciom w poznawaniu otaczającego ich świata. Z uwagi na zróżnicowaną wiekowo grupę docelową (dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym), serwis został podzielony na dwie części, dostosowane do potrzeb odbiorców.

„Chcąc zapewnić dzieciom kreatywną rozrywkę, możliwość rozwoju, ale i bezpieczeństwo podczas użytkowania serwisu zadbaliśmy także, aby nad zawartością witryny stale czuwał pedagog, nadzorujący jej wartości edukacyjne i psychologiczne, a wszystkie propozycje kreatywne zostały poddane analizie pedagoga dziecięcego” – mówi Katarzyna Kierach, senior brand manager marki Kubuś. -„Serwis wzbogaciliśmy dodatkowo o informacje skierowane do rodziców, którzy za jego pośrednictwem mogą uzyskać porady i odpowiedzi na pytania dotyczące prawidłowego rozwoju swoich dzieci”.

„Tworząc serwis Kubusia, koncentrowaliśmy się na takich zadaniach jak: budowa pozytywnego i nowoczesnego wizerunku, wzmocnienie marki jako dbającej o zdrowie i prawidłowy rozwój dzieci, wciągniecie w interaktywny dialog i stworzenie lojalnej grupy użytkowników” – stwierdził Tadeusz Fuchs, project manager WebService, odpowiedzialny za realizację projektu. – „Przeprowadziliśmy grupy focusowe, na których dzieci oraz ich rodzice oceniały nasze pomysły – uzyskaliśmy wysoki poziom ocen rekomendowanych działań. Naszym zamiarem jest stworzenie najlepszego serwisu komercyjnego dla dzieci – w końcu soki Kubuś to lider w swojej kategorii…”

Projektantem i twórcą serwisu jest firma WebService, która będzie odpowiedzialna za tworzenie interaktywnej strategii marki Kubuś.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...