| Udostępnij

Grupa PSB buduje markę w Internecie

Nowym celem strategicznym Grupy Polskie Składy Budowlane (PSB) jest rozwój obecności marki także w Internecie. Zadanie to PSB powierzyło agencji interaktywnej Artegence. W ciągu kilku tygodni powstał nowy portal, opowiadający o budowaniu i sukcesie PSB.

Nowy portal budowlany poświęcony jest prezentacji zarówno Grupy PSB, jak i katalogu jej produktów, sieci sprzedaży i partnerów. Został zaprojektowany tak, aby efektywnie zarządzać relacjami z szerokim gronem różnych typów odbiorców. Skierowany jest zarówno do przedsiębiorców budowlanych, odbiorców indywidualnych, jak i pośredników działających na ogólnopolskim rynku budownictwa. Portal, poza informacjami dotyczącymi firmy, wiele miejsca poświęca studium sukcesu grupy na polskim rynku.

“Poza rozbudowaniem części korporacyjnej, w naszym serwisie postawiliśmy na edukację” – mówi wicedyrektor zarządu PSB, Mirosław Lubarski. – “Blisko połowę zawartości portalu stanowi treść poszerzająca wiedzę potencjalnych odbiorców oferty PSB. Dział “Porady budowlane”, bo o nim właśnie mowa, jest obszerną bazą informacji, z której czerpać mogą wszyscy, mający okazjonalnie, albo i na co dzień, kontakt z budownictwem. Zadbaliśmy o to, by treść działu poszerzona była o obszerny rozdział porad specjalistów. Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów z kilkuset największych przedsiębiorstw działających w polskiej branży budowlanej. Owocem tej współpracy jest umożliwienie przeciętnemu użytkownikowi korzystania z kompleksowej bazy doświadczeń dotyczących wszystkich aspektów rynku budowlanego. Wiedza ta gromadziła się przez lata działalności współpracowników i samej Grupy PSB” – dodaje na koniec. Podział informacji zawartych w dziale posiada architekturę odpowiadającą procesowi powstawania domu. Przykładowo: dom w stanie surowym potrzebuje innej grupy produktów niż dom w fazie wykańczania. Na każdym z etapów wykonawca potrzebuje porad z innego zakresu. Kiedy już określimy czy interesuje nas wykończenie, czy wstępny etap budowy, możemy czerpać wiedzę dotyczącą np. zasad instalacji cegieł i bruków klinkierowych, czy podstawowej charakterystyki towarów z grupy ceramika sanitarna. W ten sposób, etap po etapie, instalujemy kolejne elementy, aż do szczęśliwego zakończenia.”

“Użytkownik ma do dyspozycji szereg narzędzi ułatwiających nawigację po morzu danych.” – mówi Anna Kryla z Artegence, Project Manager projektu. „Siłą rzeczy przy tak dużych rozmiarach sieci handlowej, znalezienie odpowiadającego potrzebom punktu sprzedaży, produktu lub porady, jest zadaniem złożonym. Firm partnerskich jest 405, produktów tysiące, samych punktów – 350. Kompleksowość bazy wiedzy zrodziła potrzebę stworzenia takiej architektury informacyjnej portalu, która efektywnie łączyłaby różne treści i w zależności od potrzeb użytkownika podawała mu je w odpowiedni sposób. Wymogi te spełnia lokalizator punktów sprzedaży, widoczny w dziale “Sieć sprzedaży”. Pozwala on użytkownikowi wyszukiwać punkty według różnych kryteriów – regionalnych, w zależności od sprzedawanych produktów oraz według producentów.”

Działalność tak dużego przedsiębiorstwa wymaga także ciągłej komunikacji z rynkiem. Dlatego ważnym działem nowego portalu jest Centrum Informacyjne. Zawiera ono aktualności dotyczące bieżących działań Grupy PSB. W najbliższych tygodniach uruchomione zostanie jeszcze jedno narzędzie zarządzania relacjami z użytkownikiem, newsletter, umożliwiający utrzymanie bliskich relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...