| Udostępnij

Reorganizacja sieci Ad.net

Z końcem sierpnia zakończyła się, trwająca od kilku miesięcy, reorganizacja wewnątrz sieci reklamowej Ad.net podyktowana potrzebami rynku i klientów. Zmiany związane są również z ruchami kadrowymi. Powołane zostały między innymi Dział Nowych Projektów oraz Dział Sponsoringów.

Najistotniejszą zmianą jest odejście Marka Rusieckiego, Dyrektora Zarządzającego Ad.net, będącego pracownikiem sieci od samego jej początku. Rusiecki objął nowe stanowisko w CR Media Consulting, która jest głównym udziałowcem sieci Ad.net. Zajmie się on koordynacją projektów internetowych w spółkach Grupy CR Media w Polsce i zagranicą.

“Z końcem sierpnia zakończyłem blisko czteroletni okres pracy w Ad.net. Przez te cztery lata udało mi się wraz ze współpracownikami stworzyć największą sieć reklamy internetowej w Polsce, osiągając w 2004 roku – z 16% udziałem w rynku – pozycję gracza nr 2 w Polsce pod względem przychodów z reklamy online. Mam nadzieję, że firma będzie nadal dynamicznie się rozwijać, tym bardziej, iż na nowym stanowisku również będę, choć w mniejszym stopniu, odpowiadał za funkcjonowanie Ad.net” powiedział Marek Rusiecki.

Obowiązki Rusieckiego zostały przejęte przez dwóch dyrektorów Ad.net: Adama Wysockiego, Dyrektora ds. Obsługi Klientów (stanowisko to zostało powołane do życia w lipcu br. w celu zapewnienia jeszcze wyższego poziomu obsługi klientów) oraz Adama Kwaśniewskiego, Dyrektora Handlowego Ad.net.

Dział Sprzedaży został wzmocniony przez Bartosza Kwaśniewskiego oraz Andrzeja Cudnego (obydwaj na stanowiskach Junior Account Manager). Będą oni wspierali bieżącą obsługę klientów.

Dział Zakupu również przeszedł reorganizację – jego szefem została Anna Grabowska; dodatkowo został on wzmocniony przez Marcina Jabłońskiego, pełniącego obowiązki Specjalisty ds. Zakupu.

Ze względu na rosnące potrzeby klientów powołano do życia dwa nowe działy: Dział Nowych Projektów oraz Dział Sponsoringów. Jak informuje spółka pierwszy z nich odpowiada za nowe przedsięwzięcia, w tym między innymi za projekt e-mailingowy, który już niebawem będzie miał swoją premierę.

Głównym celem Działu Sponsoringów jest przygotowywanie ciekawych, niestandardowych akcji, przy współpracy z serwisami internetowymi należącymi do sieci. “Widzimy coraz większe zainteresowanie klientów możliwościami nietypowych form promocji w serwisach internetowych. Mamy nadzieję, że dział, który skupia się tylko i wyłącznie na tego rodzaju ofertach zwiększy zadowolenie klientów, z którymi współpracujemy, a także naszych serwisów” mówi Adam Kwaśniewski.

Ciekawe? Masz komentarz? Zabierz głos na Forum!



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Pomysły na biznes - szukam / oferuję » Wzory gotowych biznes planów pod dotacje

» Witam, Oferujemy wzory gotowych biznes planów przygotowanych z myślą o dotacjach z Urzędu Pracy (handel, usługi, produkcja - od sklepu internetowego po pizzerie). W chwili obecnej dysponujemy ponad 40 różnymi wnioskami / biznes planami - które zostały przez Nas przygotowane i uzyskały dofinansowanie. Pełna listę wzorów, oraz możliwość zakupu, znajdą Państwo tutaj (proszę skopiować i wkleić link): http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-pup-wzory.html...

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...