| Udostępnij

Internet – skuteczny kanał sprzedaży

E-przedsiębiorcy bardzo często nie spełniają obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych. Wynika to między innymi z tego, że gubią się w gąszczu zasad i zobowiązań, jakie stawia przed nimi Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Takie wnioski wynikają z zakończonego w Katowicach seminarium ‘Internet – skuteczny kanał sprzedaży’.

Podczas prelekcji ‘Internet – skuteczny kanał sprzedaży’ okazało się, że większość polskich przedsiębiorców ma problemy ze zrozumieniem zasad GIODO. Co prawda istnieją materiały, które szeroko omawiają problematykę, ale niestety według uczestników seminarium są one nieczytelne, a przede wszystkim zbyt obszerne.

Najczęściej e-sprzedawcy narzekają na trudności związane z:

  • rozproszeniem regulacji ustawowych dotyczących ochrony danych osobowych po różnych aktach prawnych,
  • zdefiniowaniem i uświadomieniem sobie, czym tak naprawdę są dane osobowe,
  • przygotowaniem i wdrożeniem instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych,
  • przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa, do których zobowiązują ich przepisy.

Wykładowcy starali się wyjaśnić uczestnikom, jak odnaleźć się w tych skomplikowanych przepisach. Ponadto, na przykładzie platformy Brutto.pl pokazano, jak w szybki i prosty sposób można dołączyć do grona wirtualnych sprzedawców zakładając sklep w kilkanaście minut, tym samym odciążając siebie od wypełnienia obowiązków narzuconych przez ustawę o ochronie danych osobowych.

W drugiej połowie roku odbędzie się kolejne seminarium pokazujące, jak osiągnąć sukces w Sieci przy wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi postępując zgodnie z literą prawa.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...