| Udostępnij

Wdrożenie ITCube CRM w Hong Kongu

ICsolutions, producent oprogramowania dla małych oraz średnich przedsiębiorstw, podpisał umowę na wdrożenie systemu ITCube CRM z firmą Pol-China z siedzibą w Hong Kongu.

Dzięki wdrożeniu systemu wszystkie informacje będą gromadzone w jednej centralnej bazie danych, a dostęp do nich będą mieli zarówno pracownicy przebywający bezpośrednio w siedzibie w Hong Kongu, jak i osoby zatrudnione w Polsce. Ze względu na znaczną różnicę w kompetencjach poszczególnych pracowników duży nacisk położono na kontrolę dostępu do poszczególnych funkcji systemu.

“Tłumaczenie systemu ITCube CRM stanowiło wielkie wyzwanie dla pracowników firmy ICsolutions. Jednakże duże zainteresowanie ze strony zagranicznych firm, w szczególności udziałowców polskich przedsiębiorstw, w których został wdrożony system ITCube niejako zmusił nas do stworzenia wersji obcojęzycznych. Tym samym oprócz wersji angielskiej tłumaczenie na dowolny inny język jest już znacznie prostsze i wymaga pracy jedynie tłumacza.” – powiedział Tomasz Śliwka, kierownik Działu Rozwoju Projektów.

Oprogramowanie ITCube CRM do tej pory było sprzedawane tylko na terenie Polski.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

2 Komentarzy dla “Wdrożenie ITCube CRM w Hong Kongu”

  1. Użytkownik pisze:

    Ciekaw jestem efektu wdrożenia, gdyż jest wręcz niemożliwa, w ramach zakupionego pakietu konfiguracja oprogramowania ITCube pod potrzeby klienta oraz niechęć do jakiegokolwiek dostosowania systemu przez producenta pod potrzeby użytkowanika. Firma ITCube praktykuje metodę stosowaną w czasach głębokiego PRLu. Na początku jako “witamy Was” są obietnice: wszystko się da,wszystko możemy…Jednak po podpisaniu kontraktu następuje całkowita zmiana frontu zgodnie ze sloganem “mamy Was” – Kliencie płacz i płać! Brak właściwej analizy przedwdrożeniowej, przeprowadzenia odpowiednich szkoleń, bardzo wysoka cena asysty, która jest niczym innym jak płatną gwarancją i to płatną abonamentowo. Wartośc asysty waha się od kilku do kilkunastu tysięcy złotych rocznie za jedynie [b]gotowość[/b] pomocy technicznej. Jeżeli system zepsuje się nie z winy użytkownika to helpdesk ITCube odmawia pomocy, jeśli nie jest wykupiona asysta. Zresztą nawet podczas gwarancji helpdesk ITCube nie radzi sobie ze zdiagnozowaniem problemu i udzieleniem własciwej pomocy. Na pytanie czy można nabyć asystę od aktualnego miesiąca pada odpowiedź – NIE oraz wyliczana jest kwota, którą należy pokryć (wszystkie abonamenty od dnia zakupu systemu). To tak, jakby chcąc kupić MS Vistę należałoby wykupić wszystkie licencje począwszy od Windows95. W mojej opinii, jako użytkownika, taka postawa ITCube dyskwalifikuje produkt jako narzędzie CRM, a firmę przedstawia jako nierzetelną.

    • Piotr Stanek pisze:

      Szkoda, że komentarz został napisany przez anonimowego użytkownika inaczej można byłoby się konkretniej odnieść do zarzutów. Niewątpliwie jest wiele nieprawdziwych informacji zawartych w tej wypowiedzi: Przykładowo:
      1) System ITCube jest zawsze konfigurowany na wdrożeniu pod wymagania Klienta chyba, że Klient nie wykupi wdrożenia czy analizy przedwdrożeniowej. Wygląda na to, iż przedstawiciel firmy który napisał ten komentarz nie wykupił analizy przedwdrożeniowej oraz szkoleń. Miał do tego prawo, ale nie powinien mieć o to do nikogo pretensji.
      2) ITCube Asysta obejmuje:
      - roczny, nielimitowany dostęp do telefonicznej oraz mailowej pomocy technicznej,
      - przedłużenie gwarancja na system na kolejny rok – w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa,
      - darmowy dostęp do aktualizacji systemu (rocznie dostępnych jest ok 4 aktualizacji).
      3) Usługę ITCube Asysta można nabyć w dowolnym momencie na kolejny rok.
      4) W przypadku gdy Klient kupuje Asystę nie za zasadach ciągłości to koszt tej Asysty zależy od wersji jaką Klient posiada. Wykupując Asystę Techniczną Klient nabywa prawo do zainstalowania wszystkich wersji, które zostały wydane przez okres kiedy nie miał wykupionego wsparcia technicznego. Oczywiście Klient nie pokrywa “wszystkich abonamentów od dnia zakupu systemu” – to jest całkowicie nieprawdziwe stwierdzenie.
      5) Cena Asysty Technicznej wykupionej na zasadzie ciągłości wynosi 20 % ceny posiadanej licencji. W najmniejszej konfiguracji (ITCube CRM na 3 użytkowników) koszt Asysty Technicznej wynosi 500 pln rocznie, czyli 41 pln miesięcznie. Tak więc nie jest prawdą, że koszt Asysty Technicznej wynosi od kilku tysięcy.
      5) Porównanie wykupienia Asysty na produkt ITCube CRM do zakupu programu MS Vista przy konieczności zakupienia wszystkich licencji windowsa jest całkowicie bezsensowne.

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...