| Udostępnij

33% wzrostu po SMS-konkursie

Wręczono główne nagrody w “Wielkim grillowym konkursie SMS-owym” Indykpolu. Zwycięzcy konkursu otrzymali nagrody w postaci ubezpieczeń emerytalnych PZU Życie “Pogodna Jesień” o wartości 20 000 PLN, 15 000 PLN oraz 10 000 PLN.

Laureatami konkursu zostali: Paweł Iżykowski z Warszawy, Renata Gralak z Piotrkowa Kujawskiego oraz Dariusz Urbanowicz z Żar. Nagrody wręczył Piotr Kulikowski, prezes spółki Indykpol S.A., oraz Mariusz Daszczyński, Dyrektor Oddziału PZU Życie S.A. w Gdańsku.

Celem konkursu promującego produkty na grill marki Indykpol było również budowanie relacji wśród partnerów handlowych Indykpolu. “Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaufali naszej marce i wzięli udział w konkursie” – powiedział Piotr Kulikowski. “Cieszę się, że możemy nagrodzić naszych lojalnych partnerów handlowych, gdyż to dzięki Państwa staraniom Indykpol utrzymuje pozycję lidera na rynku wyrobów z indyka w Polsce” – dodał.

“W tym roku sprzedaż produktów grillowych, wspierana konkursem dla detalistów, wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o ponad 33%, co oceniamy jako duży sukces. Konkurs wspierany był równoległym programem dla hurtowników. Nagrody w postaci ubezpieczeń emerytalnych wybraliśmy specjalnie dla podkreślenia naszej chęci budowania długofalowych relacji z naszymi partnerami, o których staramy się troszczyć” – podsumował Tomasz Sandomierski, Dyrektor ds. Marketingu w Indykpol S.A.

“Wielki grillowy konkurs SMS-owy” Indykpolu był realizowany od końca kwietnia do 31 sierpnia br. jako pierwszy projekt cross-brandingowy firmy z branży FMCG i firmy ubezpieczeniowej, wykorzystujący do celów promocyjnych narzędzia marketingu mobilnego. W czasie trwania promocji prawie półtora tysiąca pracowników sklepów nadesłało ponad 5 000 SMS-ów. Do finału, który miał miejsce 31 sierpnia, zaproszono 50 uczestników, którzy w trakcie trwania konkursu wysłali największą liczbę SMS-ów. W finale otrzymali oni SMS-em pytanie konkursowe, a ci, którzy najszybciej udzielili na nie prawidłowej odpowiedzi, zostali zwycięzcami.

Informacje o konkursie umieszczono na opakowaniach promowanych wyrobów. Ponadto, szczegóły programu były dostępne na ulotkach i materiałach reklamowych, w magazynie “Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu www.indykpol.pl.

Materiały BTL przygotowała agencja Adcon. Obsługę programu wykorzystującego narzędzia marketingu mobilnego zapewniła agencja EL2. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja Media Metropolis.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...

Opinie, komentarze i dyskusja pączkująca » Zarabiajmy.pl--korzystał ktoś?

» Swoją drogą, sprostowanie było, a opinii nie. Tak więc - bardzo profesjonalny facet, dobrze doradza moim zdaniem, zadowolenie 100%....