| Udostępnij

“Ostatni wyskok” w POS-TV

ARBOmedia uczestniczy w społecznej kampanii Ministerstwa Infrastruktury “Ostatni wyskok” poprzez spoty emitowane na monitorach LCD na stacjach benzynowych SHELL i Jet, oraz plakaty w klubach, pubach i restauracjach na nośnikach z portfolio ARBOmedia Polska.

Odpowiedzialny za zakup mediów Dom Mediowy MPG Media Planning zdecydował się na realizację kampanii poświęconej zwiększeniu bezpieczeństwa na drodze poprzez zapinanie pasów, w sieci POS TV na stacjach benzynowych SHELL i Jet, oraz na plakatach A3 w ramkach W4OCZY. Są to sieci obsługiwane i sprzedawane przez Dom Sprzedaży Mediów ARBOmedia Polska.

Nie jest niczym zaskakującym iż widownię na stacjach benzynowych w przeważającej większości stanowią użytkownicy pojazdów. Zazwyczaj są to właściciele samochodów i kierowcy, ale także pasażerowie. Tym samym można przyjąć iż szczególnie w przypadku tej kampanii jej hasło za pomocą POS TV dociera do właściwego targetu.

Dodatkowo warto wiedzieć iż na stacjach Shell affinity index w grupie “Właściciele prywatnych firm” wynosi aż 275, w grupie “Dyrektorzy i wolne zawody” 241, a “Pozostali umysłowi” 150. Należy pamiętać, że są to osoby będące twórcami opinii, z których zdaniem liczą się również inni użytkownicy dróg. Poza tym osoby w wieku 25-35 lata stanowią na stacjach SHELL 27% klientów (korzystanie ze stacji Shell deklaruje ok. 1,5 mln osób na miesiąc), a to wśród młodych kierowców często spotykamy się z brawurą i brakiem rozwagi za kierownicą. (Źródło: TGI SMG/KRC, SHELL POLSKA)

POS TV daje możliwość zarówno wykorzystania przygotowanego wcześniej spotu (co znacznie obniża koszty kreacji), jak i pokazania tego co w tej kampanii jest najważniejsze: szybkości, dynamiki, ruchu oraz fatalnych skutków nieodpowiedzialnego zachowania. Co ważne, możliwe było to w jak najbardziej właściwym do tego miejscu.

“Ostatni wyskok” nie jest pierwszą kampanią społeczną emitowaną w Polsce na POS TV. Przez całe wakacje na 121 monitorach plazmowych w aptekach na terenie całej Polski emitowana była kampania pod tytułem “Płytka Wyobraźnia” organizowana przez Stowarzyszenie “Integracja”. Kampania dotyczyła kalectwa powodowanego skokami do wody. Również w wakacje emitowano inną kampanię społeczną organizowaną przez www.krewniacy, a dotyczącą honorowego krwiodawstwa. Sieć 42 calowych monitorów i czas emisyjny udostępniła firma Net Vision.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...