| Udostępnij

Internauci klikają w KOŁO

Bannery Sanitec KOŁO osiągają nawet do 20 razy lepsze wyniki niż bannery standardowe o analogicznych wymiarach, mające z reguły CTR na poziomie 0,21% (wg raportu DoubleClick, II kwartał 2004 r.). Bannery KOŁO dorównują także lub wręcz przewyższają skutecznością formy reklamowe typu Rich Media.

Firma Sanitec KOŁO, wiodący polski producent ceramiki i mebli łazienkowych, kontynuuje kampanię reklamową w Internecie. Trwająca od czerwca akcja obliczona została na dziesiątki milionów kontaktów. Bardzo istotnym elementem kampanii jest szczegółowa analiza danych, zarówno dotycząca samych bannerów, jak i landing pages i zachowań internautów.

Monitoring, prowadzony w czasie rzeczywistym dzięki systemowi Urchin / Google Inc. (jedyne wdrożenie tej skali w Polsce), pozwala na bieżąco modyfikować przekaz reklamowy i badać skuteczność wprowadzanych zmian.

Charakter kampanii, z założenia nie będącej wizerunkową, sprawia, że Internauci kuszeni są reklamą konkretnych produktów – jak na przykład hydromasaży czy kabin prysznicowych Akcent Plus. Jednym z przebojów kampanii okazał się banner Srebrna Kabina Panda, z hasłem “Złap ją! (a brodzik za 50% ceny)”. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ACR, a nietypowe bannery Sanitec KOŁO można zobaczyć na stronach portalu Wirtualna Polska.

“Po podsumowaniu drugiego etapu kampanii, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników” mówi Zbigniew Gonsior, Marketing Communication Manager Sanitec KOŁO i pomysłodawca kampanii. “Bannery opracowane w technologii Premium CTR potwierdziły swoją wysoką skuteczność również w długim okresie, a dzięki pogłębionej analizie statystyk zachowań użytkowników stale rośnie poziom konwersji uzyskiwany poprzez landing pages.”

“Analiza porównawcza kreacji pozwoliła nam określić zestaw cech wpływających na ich wyższą skuteczność” – stwierdza Małgorzata Woźniakowska, dyrektor agencji interaktywnej MindChili, odpowiedzialnej za przygotowanie bannerów i landing pages.

Iteracyjny proces przygotowywania kreacji dał znakomite efekty także w przypadku landing pages. “Dzięki analizie statystyk i modyfikacjom wprowadzanym przez MindChili, ogólny poziom interakcji użytkowników ze stroną docelową zwiększył się o 200%” – podsumowuje Tomasz Bołcun, specjalista ds. komunikacji internetowej Sanitec KOŁO. “Szczególnie cieszy nas 6-ciokrotny wzrost poziomu konwersji związanych z mapą sieci sprzedaży” – dodaje.

Banner premium CTR – jak dowiadujemy się od autorów kampanii – to standardowy banner (750x100px lub 468x60px) o maksymalnie prostej formie graficznej, niewielkiej wadze i co najważniejsze maksymalnie przyciągający uwagę użytkownika, generując bardzo wysoki wskaźnik CTR (Click Through Ratio).

Medium internetowe zostało efektywnie wykorzystane do wspierania tradycyjnych kanałów marketingowych – podumowują autorzy akcji. “Kampanię będziemy nadal kontynuować, na realizację czekają kolejne pomysły” – podsumowuje Tomasz Bołcun.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Pomysły na biznes - szukam / oferuję » Wzory gotowych biznes planów pod dotacje

» Witam, Oferujemy wzory gotowych biznes planów przygotowanych z myślą o dotacjach z Urzędu Pracy (handel, usługi, produkcja - od sklepu internetowego po pizzerie). W chwili obecnej dysponujemy ponad 40 różnymi wnioskami / biznes planami - które zostały przez Nas przygotowane i uzyskały dofinansowanie. Pełna listę wzorów, oraz możliwość zakupu, znajdą Państwo tutaj (proszę skopiować i wkleić link): http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-pup-wzory.html...

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...