| Udostępnij

E-commerce off-line

Portal turystyczny Wakacje.pl uruchomił drugi punkt sprzedaży bezpośredniej w Centrum Handlowym Alfa w Olsztynie. W sierpniu br. w Bydgoszczy swój trzeci punkt sprzedaży otworzył konkurencyjny portal turystyczny Travelplanet.pl.

Partnerem lokalizacyjnym Wakacje.pl jest gdańska spółka JWK-INVEST S.A. – właściciel ogólnopolskiej sieci Galerii Handlowych Alfa.

Jak podaje portal Wakacje.pl, Olsztyn jest wciąż nienasyconym rynkiem w dziedzinie zorganizowanej turystyki wyjazdowej. W mieście funkcjonuje kilkanaście małych punktów sprzedaży ofert znanych touroperatorów oraz kilka agencyjnych biur lokalnych, które w ocenie portalu “nie gwarantują dostępu do przekrojowej i zróżnicowanej cenowo oferty wycieczkowej”.

“Inspirację czerpiemy ze światowych liderów w usługach turystycznych. Dotcomy, takie jak Expedia, Travelocity, czy Lastminute już dawno odkryły, że kluczem do sukcesu jest klient indwywidualny, do którego trzeba docierać, otwierając wszelkie możliwe kanały kontaktu na linii klient-sprzedawca. Expedia.com – gigant światowej e-turystyki działa na 22 z 25 istniejących sektorach turystycznych w Stanach Zjednoczonych i stopniowo rozszerza swoją działalność na rynki krajów europejskich, co dziś procentuje możliwością obsługi milionów klientów. My dostosowujemy się do realiów krajowych – uruchomienie oddziałów olsztyńskiego i gdańskiego to inwestycja, mająca na celu pozyskanie klienta ze wszystkich regionów Polski. Takie działania pozwalają nam również zminimalizować jedyny słaby punkt sprzedaży internetowej – brak bezpośredniego kontaktu z doradcą.” – powiedział Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl.

Wakacje.pl podjęte kroki uzasadniają niską penetracją Internetu na mazurach. Sieć wciąż jeszcze pozostaje medium dużych aglomeracji miejskich. Wśród województw z największą liczbą Internautów znalazły się mazowieckie, śląskie, małopolskie, dolnośląskie i wielkopolskie, natomiast województwo warmińsko-mazurskie uplasowało się na dalszej pozycji. Mimo, że Internet jest najprężniej rozwijającym się medium na świecie, mieszkańcy małych miejscowości i wsi często nie mają do niego dostępu.

“Okazuje się, że wśród ogromnej liczby osób, które za naszym pośrednictwem jeżdżą na wczasy, dominują mieszkańcy Warszawy i osoby ze Śląska. My chcemy także docierać do szerokiego grona odbiorców – nie tylko wirtualnie, ale również wszędzie tam, gdzie klient chciałby zobaczyć realną twarz sprzedawcy. Nowo otwarte punkty sprzedażowo-informacyjne uzupełniają naszą ofertę internetową i są efektem konsekwentnie prowadzonej strategii marketingowej. Klient ma możliwość wyboru – jeśli chce, może nie wychodzić z domu i wszelkie formalności w jednej chwili uregulować przez Internet. W punkcie sprzedażowo-informacyjnym ma natomiast okazję osobiście spotkać się z konsultantem i na miejscu uzyskać wszystkie informacje o ofertach w te kierunki świata, które go najbardziej interesują.” – tłumaczy pecyzuje Mariusz Panek, wiceprezes Zarządu Wakacje.pl.

Zarząd Spółki Wakacje.pl zapowiada otwieranie kolejnych oddziałów sprzedaży tradycyjnej.

W sierpniu br. w Bydgoszczy swój trzeci punkt sprzedaży otworzył konkurencyjny portal turystyczny Travelplanet.pl. Z deklaracji wówczas złożonych wynikało, że do końca roku firma zamierza otworzyć jeszcze dwa tego typu punkty.

“Pomysł na tego typu zakup usług turystycznych sprawdził się W Europie Zachodniej, gdzie swoje punkty ma m.in. Lastminute.com – lider turystki internetowej w Europie. Jesteśmy przekonani, że polscy klienci, także w Bydgoszczy są już gotowi, aby rezerwować usługi turystyczne w ten sam sposób, co mieszkańcy Londynu czy Manchesteru. Dlaczego nie mają przy okazji zakupów, w bardzo łatwy i przyjemny sposób zarezerwować wycieczki lub biletu tanich linii?.” mówił wówczas Jakub Mazur, Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl.

Centrum Last Minute Travelplanet umożliwia klientom samodzielne zapoznanie się z ofertą oraz załatwienie wszelkich formalności przy obsłudze konsultantów. Punkty dostępne są 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia każdej z galerii.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...