Świąteczny Doradca WP
“Nie masz pomysłu na mikołajkowy, czy wigilijny upominek? Brak Ci czasu na bieganie po sklepach? Nie lubisz tłoku, pośpiechu, a cenisz wygodę i szybkość transakcji? Świąteczny Doradca serwisu Pasaz.wp.pl to rozwiązanie właśnie dla Ciebie!” – czytamy w komunikacie prasowym portalu.
Serwis Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski przygotował specjalną ofertę dla wszystkich kupujących online. Atrakcyjna propozycja zakupowa portalu – Świąteczny Doradca – to precyzyjnie stargetowane rozwiązanie dla każdego, kto jeszcze nie wie, czym obdarować bliska osobę, kto jest zabiegany, zapracowany, kogo męczy przedświąteczny rozgardiasz oraz dla tych, którzy cenią komfort i szybkość zakupu.
“Przez ostatnie miesiące starannie wybieraliśmy produkty, zwracając uwagę na ich jakość, atrakcyjność, cenę, by stworzyć unikatową ofertę dla użytkowników Wirtualnej Polski” – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce. “Wyselekcjonowane artykuły posegregowaliśmy w specjalne grupy tematyczne, by zainteresowany szybkim, a przy tym bezpiecznym internetowym zakupem, mógł w kilka chwil wybrać coś dla dziadka działkowicza, współpracownika z nosem w książkach, czy przyjaciółki lubiącej jubilerskie drobiazgi. Świąteczny Doradca to jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce. Ścisłe dopasowanie towaru do precyzyjnie określonego odbiorcy jest na tyle wyjątkowe, że bez wątpienia będzie się cieszyło uznaniem wszystkich kupujących online.” – tłumaczy Maj.
Twórcy Pasażu przy wyborze towarów kierowali się nie tylko jakością produktu. Kryterium równie ważnym był specyficzny polski Internauta, robiący zakupy w Sieci. “Ze sklepów online najchętniej korzystają dojrzali użytkownicy, powyżej 28 roku życia z dochodami od tysiąca pięciuset złotych wzwyż” – dodaje Tomasz Maj. “– Stąd nasz pomysł na przedstawienie kupującym zróżnicowanego asortymentu, także tego, który można określić mianem ekskluzywny.”
Korzystając z adresu pasaz.wp.pl/swieta.html można przejrzeć ofertę Dla Niego, Dla Niej, Dla Nich, Dla Dziewczynek oraz Dla Chłopców. Ważne są tu nie tylko koligacje towarzyskie
i rodzinne, ale też zainteresowania oraz sympatie potencjalnie obdarowanych.
Wybierając konkretną osobę (np. brat, mama), jej hobby (np. technicznie i praktycznie, militarnie i wybuchowo), czy sposób spędzania czasu (zawsze aktywnie, muzycznie i nastrojowo) otrzymujemy ściśle dopasowaną ofertę, bez konieczności wertowania tysięcy pozycji Pasażu Handlowego.
Osoby, które lubią szperanie także po sieciowych marketach mogą jednakże w prosty sposób, poprzez zakładki, przejść do pełnego asortymentu skupionych w nim sklepów.