| Udostępnij

Ad.net najlepiej oceniany

Po raz drugi z rzędu sieć Ad.net zajęła czołowe miejsce w kategorii “Internet” w raporcie biur sprzedaży reklamy prowadzonym przez Media i Marketing Polska.

To już trzecia edycja badania, prowadzonego na zlecenie redakcji przez Millward Brown SMG/KRC (w pierwszej edycji Ad.net nie był ujęty w ankiecie). Respondentami byli, jak zwykle, przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych zajmujący się kontaktem z mediami.

W kategorii ogólnej sieć Ad.net zajęła na pierwsze miejsce (ex equo z Gazeta.pl). Taką samą pozycję Ad.net zajął w badaniach wymiarowych (7 kategorii) w następujących kategoriach:

- “szybko i sprawnie reaguje na potrzeby klienta”

- “rozlicza się dokładnie po zakończeniu kampanii”

- “potrafi doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania”

Według klientów, Ad.net znajduje się w ścisłej czołówce biur elastycznie dostosowujących się do potrzeb klienta i gwarantujących wysoki poziom obsługi. Nawet w tak trudnych, dla sieci reklamowej o skomplikowanym i rozbudowanym portfolio produktów (167 partnerów), kategoriach Ad.net znajduje się powyżej średniej dla danej kategorii.

“W połowie roku przeszliśmy reorganizację wszystkich działów firmy. Największy nacisk przy wdrażaniu zmian został położony na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi i umacnianiu zaufania klientów. To właśnie opinie klientów są brane pod uwagę przy tworzeniu rankingu. Dlatego jego wyniki są tak istotne z naszego punktu widzenia. Kolejny rok (już piąty) w historii firmy kończymy niezmiennie jako sieć reklamowa nr 1 w Polsce – mamy największy udział w rynku reklamy on-line wśród sieci reklamowych, największy zasięg wśród wszystkich biur sprzedaży internetu a nasi klienci są najbardziej zadowoleni.” – mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net.

Komentarz Media i Marketing Polska

Wyraźnie zwiększyła się polaryzacja ocen biur. Ad.net i Onet.pl pozostają najlepiej ocenianymi biurami. Wysoka ocena ogólna biura reklamy portalu Gazeta.pl nie znajduje potwierdzenia w ocenie na wymiarach, dlatego jesteśmy ostrożni w zaliczaniu tego biura do grona liderów. Dobre wyniki utrzymała Interia, a Wirtualna Polska wyraźnie podniosła się po spadku w ubiegłym roku. ClickAd, IDMnet oraz ARBOmedia to biura wyraźnie gorzej oceniane. Generalnie wyniki należy traktować z większą ostrożnością niż w przypadku pozostałych rodzajów biur – mamy tu do czynienia ze znacznie mniejszą próbą oceniających (ciągle kontakt z reklamą internetową jest mniejszy niż z innymi typami mediów), co może powodować większe wahania ocen.

Źródło: Media Marketing, Raport Specjalny „Biura Reklamy 2005”



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...