| Udostępnij

ArchiDoc: nowa nazwa i strategia

Największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami ogłasza nową strategię i związaną z nią zmianą nazwy i marki, a także plany na najbliższy rok.

ArchiDoc, polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, ogłosiła nową strategię rynkową – która wiąże się ze zmianą nazwy i marki firmy, rozszerzeniem oferty oraz ze zmianami w strukturze organizacyjnej.

Zmianę strategii rozwoju firmy odzwierciedla zmiana nazwy firmy – z Archiwa Śląskie na ArchiDoc. Nowa nazwa ma odzwierciedlać wykorzystywanie przez firmę najnowszych technologii do zastosowań archiwistycznych, bezpieczeństwo stosowanych rozwiązań technicznych, szybkość dokonywania wdrożeń oraz realizowania usług, a także wiarygodność i doświadczenie związane z wieloletnią obsługą dużych kontraktów.

Zmiana strategii rynkowej wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez firmę. Poza usługami archiwizacji dokumentów realizowanymi przez Archiwa Śląskie, ArchiDoc ma w swojej ofercie rozwiązania dotyczące również archiwizacji danych elektronicznych (na przykład pochodzących z systemów CRM czy ERP firm-klientów). W ramach tych usług ArchiDoc wdraża dla klienta elektroniczne repozytorium, do którego dokumenty są wprowadzane z zastosowaniem najnowszych technologii skanowania i skąd mogą być udostępniane zarówno w formie papierowej, jak też elektronicznej. ArchiDoc oferuje również rozwiązania do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów oraz outsourcing zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą firm-klientów.

Firma ArchiDoc postanowiła również dokonać zmian w strukturze organizacyjnej firmy, wyodrębniając w niej dwa Centra Operacyjne: Południe z siedzibą w Katowicach i Północ z siedziba we Włocławku. Regionalizacja pozwoli na lepsze spenetrowanie rynków lokalnych i dotarcie

do podmiotów lokalnych świadczących swoje usługi w określonych obszarach kraju. W najbliższych miesiącach firma uruchomi również Biuro Klientów Strategicznych w Warszawie, w którym będą zlokalizowane działy sprzedaży i marketingu. Siedziba zarządu spółki pozostanie natomiast

w Katowicach.

“W ciągu trzech najbliższych lat zamierzamy skoncentrować się na rozwoju naszej oferty o całościowe rozwiązanie służące do zarządzania kontaktami z klientem”, powiedział Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc. “Będziemy rozwijać zarówno samo rozwiązanie, jak również infrastrukturę, która pozwoli nam pozyskać kilku dużych klientów oraz rozwijać nasze kompetencje w tym zakresie. W tym celu w najbliższym roku zamierzamy uruchomić własne call center jak też stworzyć Foldery Klientów, zawierające dokumenty papierowe, przesyłane faksem, e-maile oraz nagrania z call center. Będziemy również poszerzać naszą ofertę outsourcingu korespondencji”.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Pomysły na biznes - szukam / oferuję » Wzory gotowych biznes planów pod dotacje

» Witam, Oferujemy wzory gotowych biznes planów przygotowanych z myślą o dotacjach z Urzędu Pracy (handel, usługi, produkcja - od sklepu internetowego po pizzerie). W chwili obecnej dysponujemy ponad 40 różnymi wnioskami / biznes planami - które zostały przez Nas przygotowane i uzyskały dofinansowanie. Pełna listę wzorów, oraz możliwość zakupu, znajdą Państwo tutaj (proszę skopiować i wkleić link): http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-pup-wzory.html...

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...