| Udostępnij

Veracomp handluje B2B

Veracomp wyposażył system sprzedaży przez internet V-ZAM w kolejne praktyczne funkcje zainspirowane opiniami i wymaganiami użytkowników systemu. Dystrybutor uruchomił nowe narzędzia wyszukiwania i porównywania produktów, a także import zamówień bezpośrednio z arkuszy Microsoft Excel.

Veracomp uruchomił system sprzedaży przez internet w 1999 roku. Dziś ilość zamówień w sieci stanowi blisko 60%. Obecnie z systemu korzysta ok. 7,000 osób z ponad 3,000 firm.

V-ZAM jest platformą typu B2B (business-to-business), która umożliwia handel elektroniczny między dystrybutorem a jego partnerami handlowymi – integratorami systemów i sklepami komputerowymi. Jest nie tylko narzędziem do realizacji zakupów, ale i źródłem informacji handlowych i biznesowych. Zawiera katalogi produktów, cenniki, stany magazynowe, historię zamówień, płatności, przyznany limit kredytowy, informacje na temat statusu zamówień i stopnia ich realizacji.

Dystrybutor stale modernizuje system e-handlu B2B. W ubiegłym roku znacznie zwiększono szybkość działania systemu – średni czas generowania strony na serwerze wynosi 0,18 sekundy. Dodano też nowe funkcje takie, jak: negocjowanie cen, tworzenie ofert dla klienta końcowego, samodzielne zarządzanie kontami dostępu. V-ZAM jest też dostępny w angielskiej wersji językowej i służy do transakcji z firmami z Europy Środkowowschodniej. Niebawem ruszy jego edycja węgierska.

Ostatnio programiści Veracomp stworzyli mechanizm dodawania produktów do koszyka na podstawie informacji zawartych w pliku Excel. Obecnie V-ZAM jest jedynym systemem B2B na rynku dystrybucji IT w Polsce, który pozwala na tworzenie zamówień wprost z poziomu arkusza kalkulacyjnego. Moduł poradzi sobie z arkuszami w wersjach MS Excel 97, 2000, XP i 2003. Nowa funkcja znajduje się na stronie koszyka.

Veracomp rozbudował też narzędzia wyszukiwania produktów. W systemie można teraz wyszukiwać produkty według rozmaitych kryteriów np. znaleźć wszystkie monitory LCD o przekątnej 17 cali, które mają określone wymiary obudowy i wyposażone są w głośniki. Dodatkowo, można zawęzić wyszukiwanie minimalną i maksymalną ceną produktu. Wszystkie warunki są zapamiętywane, co ułatwia ponowny proces wyszukiwania.

Powiększono też możliwości porównywania produktów. Oprócz parametrów i opisów produktów widoczne są ich zdjęcia. Ponadto, łatwiej można porównywać większą ilość produktów, ponieważ są przedstawione w jednej, przesuwalnej tabelce. V-ZAM nie stwarza ograniczeń co do ilości porównywanych produktów.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...