| Udostępnij

Ewolucja Broń.pl

Firma Kolter, we współpracy z agencją interaktywną AMP Media, udostępniła pod koniec ubiegłego roku nową wersję sklepu internetowego broń.pl.

Portal broń.pl – internetowy sklep z artykułami obronnymi, strzeleckimi i militarnymi, powstał ponad cztery lata temu, również w pracowni agencji AMP Media. Był to wówczas pierwszy portal wertykalny, który rozpoczął w Internecie działalność w zakresie handlu artykułami obronnymi. W kolejnych latach oferowany asortyment poszerzył się o wiatrówki, łuki oraz inny sprzęt z zakresu strzelectwa sportowego.

“Do pewnego momentu rozwój sklepu był możliwy w oparciu o pierwotną strukturę. Jednakże stały wzrost liczby klientów, dynamiczny rozwój technologii internetowych oraz pojawienie się nowych trendów w internetowym handlu, przyczyniły się do podjęcia przez nas decyzji o kompleksowej zmianie naszego sklepu” – mówi Mirosław Klekot, właściciel portalu broń.pl. “Zadanie przebudowy portalu powierzyliśmy agencji AMP Media, ponieważ cenimy sobie naszą długoletnią współpracę oraz wsparcie merytoryczne, jakiego agencja przez cały czas nam dostarcza.”

Podczas planowania i wprowadzania zmian w portalu broń.pl kierowano się dwoma zasadami. Nie rewolucja lecz ewolucja – to pierwsza z nich. Oznacza ona, iż twórcy przeobrażeń postanowili bazować na elementach, które do tej pory okazały się skuteczne i efektywne, jak na przykład polityka cenowa, polityka jakości, czy zaufanie do marki, a jednocześnie wprowadzić najnowsze rozwiązania z zakresu handlu elektronicznego.

Druga z przewodnich zasad brzmiała – przede wszystkim klient. “Na każdym etapie realizacji projektu staraliśmy się patrzeć z perspektywy klienta. Naszym celem było stworzenie sklepu wiarygodnego, bezpiecznego, nowoczesnego, przejrzystego i wygodnego w obsłudze” – mówi Adam Nowak, dyrektor kreatywny w agencji AMP Media.

Gruntownej zmianie uległy bowiem: szata graficzna i struktura portalu oraz sposób zamawiania produktów. Dodatkowo poszerzony został asortyment. W odróżnieniu od innych tego typu internetowych sklepów, broń.pl ma być tym miejscem w sieci, gdzie produkty dla siebie znajdzie zarówno miłośnik strzelectwa sportowego i sportów extremalnych, jak i zapalony myśliwy, właściciel agencji ochrony, czy kolekcjoner noży.

W trosce o przejrzystość oferty sklep podzielony został na osiem działów tematycznych: sport, obrona, ochrona, survival, myślistwo, militaria, kolekcje i wiedza. Każdy z działów obejmuje kilka lub kilkanaście kategorii produktów oraz charakteryzuje się odrębną kolorystyką i zawartością merytoryczną (wiadomość, tematy FAQ itp.).

Skrócenie czasu wyszukiwania i dotarcia do produktów, a także dobrą orientację klienta w sklepie ma zapewnić intuicyjna nawigacja. Wyszukiwarkę oraz podstawowe menu zamieszczono w kilku miejscach portalu, a o lokalizacji w sklepie informują klienta ścieżki nawigacyjne. Obok kategorii produktowych, wyodrębnione zostały działy promocyjne, tj.: nowości, promocje, prezenty, top 10 oraz polecamy. Wszystkie oferowane produkty opisane zostały bardzo szczegółowo zarówno od strony technicznej, jaki i użytkowej oraz opatrzone w dobrej jakości zdjęcia. Ponadto obok niemal każdego produktu zamieszczono inne artykuły komplementarne względem niego.

Bezpieczeństwo transakcji potwierdzone z kolei zostało międzynarodowym certyfikatem SSL. W nowym serwisie postawiono także na interaktywność, umożliwiając klientowi kontakt z obsługą sklepu z wielu miejsc. Zmianie nie uległa jedynie zawartość merytoryczna. Nadal obok katalogu produktów znaleźć można w portalu ciekawe wiadomości związane z jego tematyką. Zachowano elementy budujące społeczność wokół sklepu, np. poprzez możliwość opiniowania zakupionych produktów czy komentowania artykułów. Sklep broń.pl posiada także swój program lojalnościowy – bronprofit.

“Pierwsze opinie klientów dotyczące nowego serwisu www były bardzo pozytywne. Odnotowaliśmy także wzrost sprzedaży naszych produktów. Wnioskuję zatem, iż zmiany zostały dobrze przejęte i zaakceptowane przez naszych użytkowników. Mam nadzieję, że kolejne narzędzia, jakie zamierzamy wprowadzić w portalu broń.pl, w jeszcze większym stopniu usprawnią obsługę klientów. Cały czas zbieramy uwagi i sugestie, dzięki którym możemy stale udoskonalać nasz serwis” – dodaje Mirosław Klekot.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...