| Udostępnij

Walentynki.pl

Z okazji Dnia Świętego Walentego uruchomiony został serwis głosowy pod numerem *7140 oraz strona walentynki.pl. Dzięki połączeniu technologii mobilnych i Internetu możliwe było stworzenie usług, za których pomocą wszyscy zakochani będą mogli w atrakcyjny i zaskakujący sposób przekazać swoje miłosne wyznania wybranej osobie lub poznać tą jedną, jedyną. Inicjatorem akcji jest Agencja Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy, a sponsorami Cosmopolitan i MultiKino.

Jak pokazują wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę Gemius SA, chociaż o Walentynkach słyszeli prawie wszyscy internauci (99%), w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła liczba osób, które zamierzają obchodzić to święto. Ci, którzy jednak podjęli taką decyzję (58%), przeznaczą na ten cel więcej pieniędzy niż przed rokiem. (zobacz wyniki badania)

Serwis Walentynki.pl oferuje takie usługi jak:

Pocztówka dźwiękowa. Usługa pozwala na wysyłanie gotowych życzeń walentynkowych lub piosenek bezpośrednio na numery komórkowe lub stacjonarne odbiorców. Korzystający z serwisu ma możliwość nagrania swoich życzeń, pozdrowień oraz komentarzy, które zostaną odegrane odbiorcy przed zamówionym utworem. Użytkownik ma możliwość określenia dnia i godziny dostarczenia nagrania.

E–kartka. Usługa pozwala na nagranie pod numerem *7140 własnych życzeń, które zostaną dołączone do e-kartek wysyłanych z poziomu strony WWW. Życzenia są nagrywane telefonicznie i dołączane są do pocztówki jako plik dźwiękowy. W takiej postaci trafiają na wskazany przez nadawcę adres e–mail.

Tele Randka. Serwis randkowy umożliwiający nawiązanie znajomości z osobami, które pozostawiły swoje anonse w serwisie głosowym. Usługa posiada 3 kategorie obejmujące łącznie kilkaset anonsów. Początkujący randkowicze mogą nagrać własny, a anonimowy anons i czekać na połączenia telefoniczne inicjowane przez innych użytkowników serwisu w zdefiniowanych przez siebie ramach czasowych.

Quiz Walentankowy. Quiz składający się z miłosnych 9 pytań. Do wygrania są nagrody: srebrna karta VIP do Multikina, płyta CD ze ścieżką dźwiękową z filmu “Tylko mnie kochaj”, filmy DVD, podwójne bilety do kina na romantyczne seanse, półroczne prenumeraty miesięcznika Cosmopolitan. W Quizie można brać udział dowolną ilość razy. Kryterium wyłonienia zwycięzcy jest liczba zdobytych punktów za poprawne odpowiedzi na pytania oraz czas rozwiązania testu.

Fundatorami nagród w quizie są Multikino i Cosmopolitan, które biorą również udział w promocji akcji walentynkowej zainicjowanej przez Focus Media Group. W ramach wspólnych działań, informacje o serwisie ukażą się w kinach przed projekcjami filmów, na plakatach, banerach internetowych, ulotkach repertuarowych oraz na monitorach kasowych i barowych Multikina, a także w tekstach PR na łamach Cosmopolitan.

Wsparciem technologicznym Focus Media Group przy realizacji projektu są firmy Eurokom i Emarketing Experts. Focus Media Group koordynowała całość projektu od strony merytorycznej i koncepcyjnej oraz przygotowała kreację materiałów BTL.

Usługi są dostępne od 8 lutego 2006 do 20 lutego 2006.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...