| Udostępnij

HYPERmedia globalnie

W tym miesiącu agencja Hypermedia ogłosiła trzy kolejne projekty. Najważniejszy realizowany jest dla Konica Minolta i polega na opracowaniu globalnej strategii e-marketingu oraz zaprojektowaniu nowych serwisów WWW dla 40 krajów, w których działa koncern. Dla firmy Betsson, zajmującej się grami losowymi on-line, agencja przygotuje aktywność reklamową w internecie. Dla producenta słodyczy Ferro agencja wykonała stronę dla nowego produktu – cukierków odświeżających Tic Tac Icegloo.

Konica Minolta

Koncern Konica Minolta po raz pierwszy w swojej historii postanowił powierzyć pojedynczej agencji zadanie zaprojektowania komunikacji internetowej na skalę globalną. W wyniku wieloetapowej pracy HYPERmedia powstanie nowy model komunikacji i projekt serwisu globalnego (www.konicaminolta.com), serwisów kontynentalnych oraz 32 serwisów Konica Minolta przeznaczonych dla rynków lokalnych na całym świecie. Agencja zajmie się także zaprojektowaniem ergonomii witryn i dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W sierpniu 2005r. agencja, na wniosek sieci ISOBAR, rozpoczęła rozmowy z przedstawicielami Konica Minolta Holdings. Pierwszy etap negocjacji trwający 2 miesiące zakończył się sukcesem HYPERmedia.

Agencja – podczas listopadowego briefingu w Londynie – otrzymała zadanie przygotowania obszernej pracy analitycznej (w tym raportu dot. konkurencji koncernu) oraz planów wprowadzenia rozwiązań dla marki Konica Minolta w skali globalnej. Do grudnia 2005 r. propozycję stworzoną przez HYPERmedia poddano procedurze weryfikacyjnej prowadzonej przez specjalistów z Media Communications Departament, japońskiej centrali Konica Minolta Holdings Inc.

Propozycja agencji HYPERmedia uzyskała bardzo wysokie oceny klienta, podobnie, jak proponowany model współpracy. Kontrakt pomiędzy agencją a koncernem Konica Minolta Holdings podpisano w styczniu 2006 r.

„Zmiany w profilu biznesowym Konica Minolta i rosnące znaczenie e-marketingu w sektorze business-to-business stanowią obecnie bardzo duże wyzwanie dla klienta. HYPERmedia ma odegrać kluczową rolę dla internetowego sukcesu marki Konica Minolta w 40 krajach. Jesteśmy bardzo dumni, że koncern Konica Minolta Holdings, uznał wiedzę, organizację i metody pracy HYPERmedia za najbardziej odpowiednie dla realizacji tego celu.” – tłumaczy Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, CEO ISOBAR CEE.

W połowie marca specjalny zespół projektowy HYPERmedia będzie pracował z klientem w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings w Tokio. W kwietniu 2006 planowane jest również rozpoczęcie e-marketingowych i technologicznych prac konsultacyjnych w Stanach Zjednoczonych.

Ferrero

Zadaniem HYPERmedia było dotarcie poprzez kanał internetowy do młodych, aktywnych ludzi w wieku 18-25 lat, którzy doświadczają marki poprzez rozrywkę w towarzystwie.

Witryna www.icegloo.pl, to interaktywna wioska polarna, która w zabawny sposób prezentuje zalety nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO.

Strona spełnia dwie funkcje. Przede wszystkim jest źródłem wiedzy o produkcie. W sekcji produktowej Eskimos, który jest również bohaterem reklamy telewizyjnej, wyjaśnia, czym jest xylitol, główny składnik nowych drażetek. Część rozrywkowa zawiera promocyjną grę interaktywną „Wyścig psich zaprzęgów” i multimedialne gadżety.

Ferrero powierzyło HYPERmedia również przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej online.

Witryna produktowa nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO to kolejny projekt HYPERmedia dla Ferrero. W zeszłym roku agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC witryny konkursowej, która była częścią dużej kampanii wizerunkowej tego brandu.

Betsson

Betsson Ltd. to spółka zajmująca się grami losowymi w Internecie. Należy do notowanej na giełdzie w Sztokholmie szwedzkiej firmy Cherry.

W marcu bieżącego roku Betsson Ltd. ogłosił wejście na polski rynek. Pierwszym krokiem firmy do udostępnienia oferty polskim graczom było uruchomienie portalu www.betsson.com w polskiej wersji językowej.

„Możliwość współpracy z Betsson jest dla nas bardzo istotna, przede wszystkim w kontekście wypowiedzi Andersa Holmgrena, Dyrektora Zarządzającego firmy, który bardzo poważnie traktuje funkcjonowanie na polskim rynku i uważa go za największy w porównaniu do dotychczasowych rynków eksplorowanych przez spółkę.” – mówi Wacław Wykrytowicz, New Business Manager agencji HYPERmedia.

Agencja w pierwszym etapie działań reklamowych dla marki Betsson przygotuje witrynę konkursową. Wsparciu witryny będzie służył marketing wirusowy zaprojektowany we współpracy z firmą Scholz&Friends. Zadaniem HYPERmedia będzie także strategiczne planowanie i zakup mediów internetowych oraz wykonanie kreacji do kampanii reklamowej online.

Do oferty Betsson Ltd. należą zakłady, kasyno oraz poker – wszystko dostępne w sieci. Z 20 proc. miesięcznym wzrostem przychodów firmę Betsson można z powodzeniem uznać za najdynamiczniej rozwijającą się spółkę w swojej branży w Skandynawii. Licząc wszystkie serwisy internetowe grupy Betsson, ma ona ponad 400 tys. zarejestrowanych użytkowników.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Pomysły na biznes - szukam / oferuję » Wzory gotowych biznes planów pod dotacje

» Witam, Oferujemy wzory gotowych biznes planów przygotowanych z myślą o dotacjach z Urzędu Pracy (handel, usługi, produkcja - od sklepu internetowego po pizzerie). W chwili obecnej dysponujemy ponad 40 różnymi wnioskami / biznes planami - które zostały przez Nas przygotowane i uzyskały dofinansowanie. Pełna listę wzorów, oraz możliwość zakupu, znajdą Państwo tutaj (proszę skopiować i wkleić link): http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-pup-wzory.html...

Działalność gospodarcza » Biuro Rachunkowe KAWECCY Będzin. Sosnowiec. Dąbrowa Górnicza

» NOWA SIEDZIBA FIRMY !!! Z ogromną radością informujemy, że możemy zaprosić Państwa do naszej nowej siedziby biura rachunkowego, które mieści się przy ul. Wolności 109 w Będzinie. Serdecznie Zapraszamy. Kaweccy s.c. ul. Wolności 109 42-506 Będzin woj. śląskie tel. 509050305, 505100668. http://www.kaweccygroup.pl...

Prowadzenie firmy » Praca z systemem CRM - doświadczenia

» Chętnie wymienię się doświadczeniami w temacie pracy na systemie Berberis. Jakie są wasze doświadczenia i co ciekawego udało się wam z tego systemu wyciągnąć? Na co należy szczególnie zwracać uwagę, żeby mieć tego efekty?...

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...