| Udostępnij

HYPERmedia dla Konica Minolta

Po półrocznej pracy analitycznej i konsultingowej zespół agencji interaktywnej HYPERmedia zaprezentował w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings Inc. w Tokyo pierwsze projekty nowych stron koncernu.

Kontrakt pomiędzy HYPERmedia a japońskim holdingiem Konica Minolta został podpisany w styczniu 2006 roku. Zadaniem agencji jest przygotowanie globalnych standardów stron www Konica Minolta, zawierających wytyczne dotyczące m.in. architektury informacji, nawigacji oraz projektu graficznego i prezentacji treści.

W zakresie prac projektowych znajduje się strona główna Konica Minolta, serwisy poszczególnych jednostek biznesowych holdingu oraz podstrona produktowa. Agencja odpowiedzialna jest także za usprawnienie użyteczności stron WWW (website usability) oraz ich dostępności (website accessibility), umożliwiając tym samym wygodny dostęp, jak najszerszemu gronu odbiorców, w tym osobom niepełnosprawnym.

HYPERmedia zaprezentowało przedstawicielom Konica Minolta prototypy layoutów przykładowej strony regionalnej koncernu, skupiającej strony poszczególnych oddziałów holdingu i strony produktowej w dwóch liniach kreatywnych. Zaproponowane rozwiązania nawigacyjne, architektura informacji na witrynach i design oparte zostały o wcześniej zatwierdzone przez klienta “moodboardy”.

“Moodboardy to kompozycje kształtów, gam barwnych, zdjęć, układów typograficznych. To poszukiwanie klimatu, projekcja tego, w jaki sposób odnajdujemy- w tym wypadku -wartości marki, jak możemy je przekazać za pomocą środków graficznych. Takie podejście do nowego projektu w fazie przed realizacyjnej pozwala zbudować bazę elementów pomocnych w późniejszym procesie projektowania. Dzięki temu, zanim zaczniemy tworzyć serwis mamy już, np. koncepcje rozwiązań barwnych, czy gotowe kompilacje zdjęć, i dzięki konsultacjom z klientem unikamy błędnych kroków”- tłumaczy Mikołaj Dąbski, senior art director HYPERmedia.

Przygotowane projekty to także wynik dokładnej analizy konkurencji Konica Minolta i trwających trzy miesiące konsultacji w siedzibach głównych koncernu w Stanach Zjednoczonych, w Europie i Azji.

“Konsultacje z przedstawicielami Konica Minolta w trzech regionach pozwoliły zidentyfikować m.in. cele poszczególnych jednostek biznesowych w aspekcie komunikacji w kanale internetowym oraz rozpoznać ich grupy docelowe.” – mówi Grzegorz Miśta, account manager Konica Minolta po stronie agencji.

Na ostateczny wygląd projektu stron Konica Minolta ma wpływ również fakt, iż koncern koncentruje się aktualnie głównie na sektorze business-to-business. Komunikacja w kanale internetowym, zgodnie z oczekiwaniami przedstawicieli koncernu, ma spełnić kluczową rolę w globalnym sukcesie marki Konica Minolta.

“Te projekty oddają dokładnie to, w jaki sposób widzimy nowe wartości marki Konica Minolta”. Słowa przedstawicieli Konica Minolta z tokijskiej centrali, to dowód na to, że zaprezentowane przez agencję prototypy spełniają oczekiwania klienta. Według opinii amerykańskiego oddziału Konica Minolta przedstawione layouty są “oddalone o lata świetlne, od tego, czym Konica Minolta dysponuje w sieci obecnie.”

Kolejnym etapem pracy HYPERmedia będzie przygotowanie finalnej wersji projektów graficznych stron Konica Minolta bazujących na, wybranej przez klienta, linii kreatywnej.

Utworzona 5 sierpnia 2003 roku firma Konica Minolta Holdings składa się z ośmiu, różnych branżowo, jednostek biznesowych zatrudniających łącznie 38 000 pracowników. 80% transakcji sprzedaży ma miejsce poza Japonią. Holding zajmuje się m.in. produkcją i sprzedażą wielofunkcyjnych systemów kopiująco-drukujących (Konica Minolta Business Solutions Inc.), sprzedażą mierników przemysłowych (Konica Minolta Business Sensing Inc.) i technologii wykorzystywanych w optyce (Konica Minolta Opto Inc.)



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...

Opinie, komentarze i dyskusja pączkująca » Zarabiajmy.pl--korzystał ktoś?

» Swoją drogą, sprostowanie było, a opinii nie. Tak więc - bardzo profesjonalny facet, dobrze doradza moim zdaniem, zadowolenie 100%....