| Udostępnij

Fotoblog Fujifilm Polska

Dyrektor Generalny Fujifilm będzie prowadził fotobloga, a Dyrektor Marketingu i Sprzedaży wydawał newsletter. Zaangażowanie kierownictwa w komunikację z rynkiem ma podkreślać, że Fujifilm chce być “blisko klienta i otoczenia”. Firma uruchomi także forum dyskusyjne – “Planeta Obrazu”.

W październiku Fujifilm Polska, realizując ideę “bycia blisko klienta i otoczenia”, uruchomiła w ramach swojego serwisu internetowego forum dyskusyjne. Andrzej Brylak, Dyrektor Generalny Fujifilm, rozpoczął prowadzenie fotobloga, a Krzysztof Powolny, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, w listopadzie wyśle pierwszy numer newslettera korporacyjnego skierowanego do grona wybranych osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem i promocją.

“Jako lider w branży, każdego miesiąca wprowadzamy nowe produkty i rozpoczynamy nowe kampanie promocyjne. Codziennie staramy się być bliżej naszych klientów i partnerów biznesowych informując ich o naszych planach. W naszych działaniach kierujemy się kreatywnością, koncentracją na celu, konsekwencją we wdrażaniu projektów” – opowiada Krzysztof Powolny.

W newsletterze Fujifilm można znaleźć informacje o wydarzeniach ostatnich tygodni dotyczących rynku, na którym działa Fujifilm strategii marketingowej firmy, wydarzeń z jej życia oraz nowości dotyczących wszystkich gałęzi produktów firmy. Jeśli te tematy kogoś szczególnie zainteresują, istnieje możliwość podjęcia dyskusji na forum Planeta Obrazu Fujifilm, które jest miejscem wymiany poglądów i przedstawiania różnych opinii.

Fotoblog Andrzeja Brylaka zawiera zdjęcia i informacje ilustrujące najważniejsze wydarzenia z życia firmy oraz całej branży. “Skupiłem się szczególnie na obrazach, nie tylko dlatego, że Fujifilm jest liderem w dziedzinie obrazowania, ale także z powodu, że uważam, iż prawdą jest, że jeden obraz zastępuje 1000 słów” – opowiada Andrzej Brylak.

Celem fotobloga, jest przybliżenie klientom i partnerom Fujifilm, zarówno aktywności firmy, jak również faktów z życia jej wnętrza oraz rozpoznania, co otoczenie myśli o firmie, jak ocenia jej działania i czego od niej oczekuje. “Zakładając bloga kierowałem się także chęcią przybliżenia wszystkim zainteresowanym misji, jaka towarzyszy mi podczas pracy w Fujifilm – wyjaśnia Brylak – Pragnę, aby nasza firma produkowała i dostarczała klientom i partnerom innowacyjnych produktów, najwyższej światowej klasy i jak najlepiej zaspokajała całość ich potrzeb związanych z kreowaniem i przetwarzaniem obrazu”.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...

Rejestracja domen » Profesjonalny hosting teraz 90% taniej!

» Aktywując wybrany pakiet hostingowy w 2BE.pl na cały rok zapłacisz aż 90% mniej! To nie wszystko! Do każdego pakietu dodajemy zestaw bonusów, ułatwiających start strony w sieci. Zobacz listę. Pakiet Żółty = 25 zł netto Pakiet Czerwony = 55 zł netto I oczywiście 14-dniowy okres testowy całkowicie za darmo! Szczegóły oferty na naszej stronie internetowej. http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej/...

Opinie, komentarze i dyskusja pączkująca » Zarabiajmy.pl--korzystał ktoś?

» Swoją drogą, sprostowanie było, a opinii nie. Tak więc - bardzo profesjonalny facet, dobrze doradza moim zdaniem, zadowolenie 100%....