| Udostępnij

MagazynHandlowiec.pl

Kilka dni temu ruszył portal adresowany do branży FMCG. Jego właściciel, wydawca Magazynu Handlowiec Info ma aspiracje zbudowania największej polskiej witryny tego typu.

“Zauważyliśmy ogromną lukę. Ludzie związani z branżą FMCG mają trudności ze znalezieniem bezpośrednio dotyczących ich informacji. Chcemy to zmienić” – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor zarządzający Domu Mediowego Pentagram, do którego należy nowy portal.

Na początek w portalu można znaleźć raporty dotyczące sytuacji w największych segmentach polskiego rynku FMCG. Są tam i lżejsze informacje dotyczące nowych produktów wchodzących na półki polskich sklepów oraz szczegóły dotyczące towarzyszących im kampanii reklamowych.

Jako że z sieci korzysta coraz więcej menedżerów sklepów, w portalu znalazły się również informacje o charakterze poradnikowym dotyczące prowadzenia nowoczesnego marketu. W dziale edukacja można np. przeczytać o tym jak zbudować szybko rotującą ekspozycję sezonową. Dowiedzieć się też można o poczynaniach konkurencji czy sprawdzić, które produkty w danym segmencie najlepiej się sprzedają.

“Chcemy by portal był nie tylko uzupełnieniem naszego papierowego miesięcznika. Dzięki możliwościom, jakie daje internet chcemy stworzyć multimedialne forum wymiany poglądów” – tłumaczy Olewicz.

W planach jest utworzenie “gorącego okienka” z aktualizowanymi nawet kilkanaście razy na dobę informacjami. Dzięki temu nie będzie trzeba surfować po kilkunastu różnych stronach, bo zbiór bieżących informacji znajdziemy pod jednym adresem magazynhandlowiec.pl.

Niebawem strona wzbogacona będzie też o forum dyskusyjne. “Chcemy brać czynny udział w dyskusjach by poznawać problemy dotyczące branży, po to by móc je potem wyjaśniać w przygotowywanych przez nas artykułach” – dodaje Marek Jerzak, redaktor naczelny Magazynu Handlowiec Info.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...