| Udostępnij

Gold Standard: Nagroda Satysfakcji Klientów

Produkty cieszące się największą sympatią klientów będą otrzymywały nagrodę Gold Standard, czyli nagrodę satysfakcji klientów. Satysfakcja będzie mierzona w profesjonalnie przygotowanym badaniu przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy – TNS OBOP. Wręczanie złotych nagród będzie odbywać się lipcu i sierpniu każdego roku. To nowe przedsięwzięcie firmy MMT Management, która organizuje też projekty Premium Brand, Impactor, czy Webstar Festival.

Gold Standard jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. „Gold Standard to realna ocena realnego produktu. Program pozwala na badanie rzeczywistej satysfakcji klientów z produktu, a nie tylko ich stosunku wobec danej marki” – mówi Patrycja Sass, Project Manager MMT Management.

Produkty i usługi, które w wyniku badań otrzymają najwyższe noty (80+, na 100) lub które otrzymają najwyższą ilość punktów otrzymają specjalne certyfikaty. Produkty i usługi, które otrzymają noty 60 – 79 pkt (na 100) – otrzymają wyróżnienia. Wręczenie nagród odbędzie się na uroczystej gali 2 października 2007 w hotelu Intercontinental w Warszawie.

Przyznanie nagrody oznaczać będzie, że dany produkt daje jego użytkownikom pełną satysfakcję z jego używania. Można ją uzyskać przystępując do programu certyfikującego w ramach: badań syndykowanych, badań dedykowanych, programów specjalnych. Badanie zostanie zrealizowane przez TNS OBOP. Przed rozpoczęciem właściwego badania, TNS OBOP zrealizuje sondaż założycielski.

W sondażu założycielskim użytkownicy każdej z analizowanych kategorii będą wskazywać kluczowe ich zdaniem wymiary charakteryzujące daną kategorię. Dzięki sondażowi założycielskiemu zostaną wybrane wymiary o najwyższym znaczeniu, które następnie zostaną wybrane do właściwej już części badania, czyli do badania syndykowanego.

Badania syndykowane adresowane są do produktów i usług, które mieszczą się w kategoriach badania, a penetracja rynkowa produktu jest wyższa niż 2%, czyli w badaniach syndykowanych mogą wziąć udział największe, masowe produkty. TNS OBOP przeprowadzi badanie o charakterze ilościowym na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia. Będzie realizowane przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. Każdy respondent będzie oceniał najczęściej używane przez siebie marki, po jednej z każdej kategorii objętej projektem: Finanse, Samochody, Usługi, Telekomunikacja, Budownictwo, RTV/AGD, Handel.

Firmy mogą zgłaszać produkty i usługi do 30 czerwca 2007.



Podziel się tym artykułem:

Podobne artykuły:

Skomentuj

Wydarzenia TMT

Ostatnio na Forum BiznesNet.pl

Strategie e-marketingu » Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

» Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl...

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» To zacznijcie. Akurat dla biznesu jest to zbawienne, nawet jeśli macie przeciętną liczbę zleceń. Wiele zależy od danego przypadku, ale ogólnie skoro system Berberis masz w wersji darmowej, to czemu nie korzystać? Zamiast umieszczać wszystko na kartkach, chyba zdecydowanie lepiej tak to ogarnąć, prawda? W ten sposób nic nie zaginie....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Nie używamy....

Prowadzenie firmy » Czy używasz w firmie programu CRM?

» Jeśli chodzi o systemy, to na pewno Berberis, w wersji Minima. Kawał solidnego rozwiązania - mimo darmowości, macie tam mnóstwo funkcji, które na bank wykorzystacie. Największe znaczenie mają podstawowe parametry. Inna sprawa - system można normalnie testować, zresztą... skoro to darmowa wersja to jaki problem? Sami musicie wprowadzić dane, ocenić jakość działania, ale to jakoś specjalnie trudne nie będzie....

Prowadzenie firmy » PawełCar - opinie o aucie, Ostrzeszów

» Pomożecie? Nie znam tego komisu, a mam upatrzone świetne auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-16-v-po-lifcie-czujniki-parkowania-klimatyzacja-komputer-zamiany-ID6yHzJD.html Da się cokolwiek powiedzieć, na podstawie tego co widać w opisie i na fotkach?...

Najskuteczniejsze formy reklamy » Konkurs Złota Dwudziestka

» Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów. Pierwsza eliminacja już za nami: https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/ Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji. Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni? Szukamy tych z najlepszymi blogami. Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone. (Brux) brux@post.com...

Praktyka e-biznesu » Reklama w Internecie, strona www lub e-sklep za darmo!!!

» Myslę, że dodanie firmy do katalogu wystarczy...

Marketing i reklama » Obniżamy ceny na popularne domeny

» Na Świętaobniżamy ceny rejestracji najpopularniejszych adresów. Domeny .EU oraz .PL kosztują teraz tylko 6,90 zł netto. Domeny w niskiej cenie można rejestrować zarówno będąc osobą prywatną, jak i przedsiębiorcą. Nie obowiązuje limit liczby rejestracji, a każdy klient może skorzystać z bonusów: bezpłatnego konta hostingowego Free kuponu FreshMail umożliwiającego wysyłkę mailingu do 10 000 odbiorców rabatu na program antywirusowy G Data Rejestrując domenę wraz z kontem hostingowym FREE po roku zapłacisz tylko za odnowienie domeny. Za przedłużenie konta hostingowego nie zapłacisz nic. Promocja trwa aż do 6 stycznia 2016 roku. Dodatkowe informacje i regulamin są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Promocje. http://2be.pl/miko...