SEO PR

<b>Dla kogo pracuje PRowiec?</b> Czy jego celem jest tworzenie informacji prasowych i prowadzenie działań, które zadowolą Jego Wysokość Prezesa i Zarząd, ale nie będą strawne dla nikogo innego? Czy może jego celem jest uczciwe pokazywanie silnych stron firmy i jej oferty oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe? PRowcowi płaci Zarząd i Prezes, więc czy można od niego <b>oczekiwać obiektywizmu</b>?

SEO PR

Postprzez ADseo » Pt 22.01.2010 12:27

Dlaczego tak mało osób wykorzystuje tą formę promocji, która stanowi niezwykle skuteczne narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku firm i organizacji? Łączy w sobie usługi takie jak pozycjonowanie oraz Public Relations. Więcej do poczytania o temacie na: http://www.adnews.pl/seo_sem/pozycjonow ... ,i325.html
ADseo
Obserwator Biznesu
Obserwator Biznesu
 
Posty: 4
Dołączył(a): Pn 16.03.2009 15:03

Re: SEO PR

Postprzez Piotr Krzyworączka » N 24.01.2010 19:19

Ja bym to ujął nieco inaczej: wiele osób to stosuje, ale mało kto robi to naprawdę dobrze.
To tak jak typowe pozycjonowanie - gdzie masa ludzi tworzy jakieś śmietniki, myśląc, że świetnie pozycjonuje.
Piotr Krzyworączka
Obserwator Biznesu
Obserwator Biznesu
 
Posty: 3
Dołączył(a): N 24.01.2010 18:32

Re: SEO PR

Postprzez pele » Pt 29.10.2010 15:46

Zgadzam się z Tobą, dobrych pozycjonerów jest jeszcze niewielu, szkoda, ze firmy, które chcą się dobrze promowac w Internecie tego nie wiedzą i często daja uwieść się śmietnikowym, jak to ująłeś, pozycjonerom.
pele
Postać Biznesu
Postać Biznesu
 
Posty: 46
Dołączył(a): Cz 05.08.2010 9:04

Re: SEO PR

Postprzez BizON » Pt 03.06.2011 20:44

Prawdziwe pozycjonowanie NIE JEST TANIE, nie kupisz pozycji za 200 zł miesięcznie...
BizON
Komentator Biznesu
Komentator Biznesu
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pt 03.06.2011 20:28

Re: SEO PR

Postprzez lucjusz » Pt 30.01.2015 12:15

A jeśli powiem, że pozycjonowaniem zajmowałem się zanim w Polsce pojawił się Internet - uwierzycie?

Miało to miejsce w gazecie, gdzie układało się na pierwszej stronie tytuły i lidy tekstów oraz zdjęcia, a później porównywało z gazetami konkurencji.
Tak, to nazywało się pozycjonowaniem, którego celem było pozyskanie uwagi czytelnika.
Dziś działa to podobnie, tylko gazetę zastąpiła szukarka.
I co ciekawe to co robiłem wiele lat tamu, podobnie robię to dziś i tu nie wiele się zmieniło.
Jakieś dodatkowe narzędzia, sztuczki i Ad(d)words to wszystko tak naprawdę bzdura.
lucjusz
Komentator Biznesu
Komentator Biznesu
 
Posty: 8
Dołączył(a): N 17.04.2011 16:34
Lokalizacja: Łódź


Powrót do Public Relations

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron