Konkurs Złota Dwudziestka

Czy najbardziej opłaca się korzystać z kreacji "wyskakujących" (pop-up, pop-under), z banerów (być może rozwijanych?), czy z reklamy w newsletterach i mailingu? A może powyższe pytanie jest źle sformułowane - <b>czy wszystko zależy od założeń</b> kampanii?

Konkurs Złota Dwudziestka

Postprzez lucjusz » Wt 12.01.2016 12:10

Ruszył konkurs, którego celem jest wyłonienie 20 polskich producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających blogi firmowe, na których prezentowane są walory produktów.

Pierwsza eliminacja już za nami:
https://bruxer.wordpress.com/najlepsze-blogi-producentow/

Teraz zachęcamy wszystkich do współpracy w przygotowaniu kolejnej eliminacji.

Jacy producenci ze swoimi blogami powinni być jeszcze uwzględnieni?
Szukamy tych z najlepszymi blogami.

Zachęcamy też do dyskusji nad kryteriami oceny, które w istocie dopiero są tworzone.


(Brux)
brux@post.com
lucjusz
Komentator Biznesu
Komentator Biznesu
 
Posty: 8
Dołączył(a): N 17.04.2011 16:34
Lokalizacja: Łódź


Podobne tematy


Powrót do Najskuteczniejsze formy reklamy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron