Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

Zwykło się mawiać, że <b>o sukcesie decyduje odpowiednia strategia</b>. Jakie strategie dla jakich grup docelowych i produktów są właściwe (serwisy produktowe i klasyczna ich promocja, akcje informacyjne, marketing wirusowy, wirtualne społeczności, konkursy i gry)? Nie ma złych produktów, są tylko źli marketingowcy. ;-)

Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego - jak?

Postprzez lucjusz » N 10.12.2017 16:48

Podsumowanie roku i raport z marketingu internetowego. Jak to robicie? Jarek z Łodzi chciałby się dowiedzieć i wymienić uwagami. Lepiej pisać do mnie bezpośrednio na ezin@o2.pl
lucjusz
Komentator Biznesu
Komentator Biznesu
 
Posty: 8
Dołączył(a): N 17.04.2011 16:34
Lokalizacja: Łódź


Podobne tematy


Powrót do Strategie e-marketingu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron